REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Drogi Kliencie!
Bardzo mi miło, że zdecydowałeś się zrobić zakupy w moim Sklepie.
Zapoznaj się proszę z poniższym Regulaminem i zasadami sprzedaży, które obowiązują Ciebie i mnie podczas robienia zakupów, czy korzystania z treści cyfrowych lub usług cyfrowych.
Pamiętaj także, że w razie pytań i wątpliwości, możesz skontaktować się ze mną poprzez dane wskazane w Regulaminie.
Poniższy regulamin obowiązuje dla zakupów od dnia 1 stycznia 2023 r.
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE
Sklep internetowy jest dostępny w domenie https://karolinasip.pl/sklep/ i na odpowiednich podstronach po dokonaniu rejestracji oraz jest prowadzony przez Sprzedawcę.
W przypadku reklamacji złożonego Zamówienia należy kontaktować się ze Sprzedawcą używając następujących danych kontaktowych:
-
numer telefonu: 664042225
-
adres e-mail: hello@karolinasip.pl
formularza kontaktowego dostępnego w ramach Sklepu albo czatu (jeśli istnieją), zgodnie z zasadami zawartymi w dalszej części niniejszego regulaminu.
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu poczty elektronicznej, formularza kontaktowego albo czatu (innego komunikatora online) dostępnego w ramach Sklepu (jeśli istnieje). Środki te gwarantują zachowanie pisemnej korespondencji (forma dokumentowa) pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z zachowaniem daty i godziny, spełniają wymogi trwałego nośnika oraz umożliwiają szybkie i efektywne kontaktowanie się Klienta z przedsiębiorcą.
Zasady korzystania oraz składania Zamówień, zawierania Umów Sprzedaży o dostarczenie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej oraz dokonywania reklamacji w ramach Sklepu określa niniejszy Regulamin.
Sprzedawca udostępnia nieodpłatnie Klientowi lub Użytkownikowi Regulamin przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu internetowego. Klient może utrwalić treść Regulaminu w dogodny dla siebie sposób np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub wydruk.
Warunkiem skorzystania ze Sklepu oraz zawarcia Umowy Sprzedaży jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.
Sprzedawca jest odpowiedzialny za zgodność świadczenia z umową.
Informacje o Treściach cyfrowych lub Usługach cyfrowych podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
W ramach korzystania ze Sklepu zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz w szczególności zabrania się:
-
rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu spamu;
-
dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w ramach formularzy znajdujących się w Sklepie.
Nakazuje się:
-
Korzystanie ze Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem oraz przepisami prawa;
-
Korzystanie ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania;
-
Korzystanie z wszelkich treści zamieszczonych na podstronach internetowych Sklepu wyłącznie w celu osobistego użytku, zgodnie z udzieloną licencją (jeśli taka została udzielona).
Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem lub używając niepoprawnych danych osobowych.
W celu usunięcia konta Klienta należy pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej poinformować Sklep o woli jego usunięcia.
§2 DEFINICJE
Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
Sprzedawca – Karolina Sip prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Karolina Sip Kreatywna Droga Życia.
Klient lub Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący zamówienia Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla niego charakteru zawodowego, zgodnie z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta oraz art. 385⁵, art. 556⁴, art. 556⁵ i art. 576⁵ ustawy Kodeks cywilny.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu, a nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
Konto – konto Klienta lub Użytkownika założone na platformie internetowej Sklepu.
Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.
Sklep Internetowy lub Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem https://karolinasip.pl/sklep/ oraz na odpowiednich jego podstronach za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać Zamówień i zakupów określonych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych.
Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca Klientowi na: wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, albo wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, albo inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej.
Treści cyfrowe – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży dostarczenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
Operator płatności – PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 186, 60-166 Poznań, KRS: 0000274399.
(…pozostałe definicje – bez zmian…)
§3 MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE
Klient może korzystać z udostępnionych funkcji Sklepu internetowego w sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu internetowego oraz innych Klientów.
Do skorzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania Zamówień na Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe potrzebne są:
-
dostęp do Internetu z urządzenia typu komputer, laptop, tablet lub smartfon;
-
aktualna wersja przeglądarki internetowej (np. Chrome, Firefox, Safari, Opera);
-
aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto e-mail.
Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
Sprzedawca podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Sklepu, m.in. korzysta z odpowiednich narzędzi lub usług podmiotów trzecich.
§4 TREŚCI CYFROWE LUB USŁUGI CYFROWE DOSTĘPNE W SKLEPIE
W Sklepie dostępne są następujące Treści cyfrowe i/lub Usługi cyfrowe:
-
kursy online (dostępne po opłaceniu i zalogowaniu się),
-
warsztaty grupowe (online),
-
sesje indywidualne 1:1 (telefoniczne lub online),
-
materiały edukacyjne w formie PDF, nagrania audio i wideo.
Klient może także zamówić indywidualnie Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe na zasadach opisanych w niniejszym regulaminie.
Specyfika Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej oraz cechy charakterystyczne znajdują się w opisie w Sklepie.
Sprzedawca może prowadzić sprzedaż Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, do których dostęp możliwy jest wyłącznie po opłaceniu i zarejestrowaniu się na platformie szkoleniowej zakładając Konto Klienta.
Dostęp do zakupionych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych na platformie szkoleniowej może być czasowy lub nieograniczony. Informacja o terminie dostępności znajduje się w opisie danych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych lub na odpowiedniej podstronie z opisem.
Sprzedawca w swojej ofercie posiada również możliwość przeprowadzenia e-konsultacji:
-
telefonicznie,
-
online.
E-konsultacje, są udzielane na podstawie przesłanych przez Klienta drogą elektroniczną informacji na adres e-mail hello@karolinasip.pl.
W skład e-konsultacji wchodzą:
-
rozmowa indywidualna,
-
omówienie tematu zgłoszonego przez Klienta,
-
ewentualna rekomendacja lub wskazanie dalszych kroków.
Celem opracowania kompleksowej e-konsultacji, Sprzedawca może przeprowadzać wywiad z Klientem, również drogą elektroniczną (np. mailowo).
E-konsultacje są realizowane w terminie ustalanym indywidualnie po kontakcie ze Sprzedawcą lub poprzez formularz/kalendarz rezerwacyjny.
E-konsultacja odbywa się poprzez nawiązanie połączenia telefonicznego, połączenia internetowego na platformie Google Meet / Zoom / WhatsApp lub przesłania wiadomości e-mail do Klienta – w zależności od ustaleń.
Sprzedawca nie ma obowiązku nagrywania e-konsultacji, ale może wyrazić zgodę na ich nagrywanie przez Klienta. Klient, każdorazowo powinien zapytać o taką zgodę.
Sprzedawca umożliwia także korzystanie z Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych nieodpłatnych. Zaliczają się do nich:
-
lead magnety (np. pliki pdf),
-
materiały edukacyjne wysyłane przy zapisie do newslettera,
-
inne treści cyfrowe oznaczone jako bezpłatne.
Korzystanie z Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych nieodpłatnych oferowanych przez Sprzedawcę może wymagać posiadania Konta Klienta na platformie szkoleniowej, na której udostępniane są Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe. Mogą one być także udostępniane poprzez dostarczenie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej we wskazanym formacie np. poradnik w formacie pdf, w szczególności w ramach usługi newsletter po podaniu wskazanych danych osobowych.
Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe nieodpłatne mogą być dostępne czasowo.
Informacje dotyczące terminu dostępności znajdują się w opisie Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych lub na odpowiedniej podstronie/ stronie z ich opisem albo w odrębnie zakomunikowanym na stronie regulaminie lub polityce prywatności.
Dostarczenie Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych nieodpłatnych odbywa się na zasadach opisanych w niniejszym regulaminie, a dotyczących Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych odpłatnych i/lub dostępnych w Sklepie albo według zasad opisanych w odrębnym regulaminie usług lub na odrębnej podstronie dotyczących tych treści. Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe nieodpłatne mogą zostać udostępnione użytkownikowi lub Klientowi także odpłatnie na zasadach opisanych w odrębnym regulaminie lub w opisie tych treści lub usług.
§5 PRZEDSPRZEDAŻ TREŚCI CYFROWYCH LUB USŁUG CYFROWYCH
Sprzedawca może również prowadzić przedsprzedaż wybranych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych.
Przedsprzedaż umożliwia złożenie Zamówienia przed premierą Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych w cenie specjalnej, zazwyczaj niższej niż cena docelowa.
Przedsprzedażą mogą zostać objęte Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe nowe i cechujące się małą dostępnością, lub takie, które dopiero ukażą się w Sklepie.
Termin dostępności Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych objętych przedsprzedażą znajduje się w ich opisie.
Przedsprzedaż może być łączona z innymi promocjami.
Zakupione podczas przedsprzedaży Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe są realizowane (np. dodawane na Konto Klienta) w kolejności dokonanych Zamówień.
§6 SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ NA TREŚCI CYFROWE LUB USŁUGI CYFROWE
Klient może dokonać zakupu Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej poprzez ich wybór z poziomu odpowiedniej podstrony Sklepu. Klient może dokonać wyboru wśród różnych wariantów Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej w różnych cenach (o ile taka możliwość jest wyraźnie wskazana w opisie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej).
Po dokonaniu wyboru Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej celem dokonania zakupu Klient powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Sklepu. Klient powinien w pierwszej kolejności kliknąć w przycisk „Dodaj do koszyka” pokazany wraz z ceną i opisem Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, w wyniku czego wybrane Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe zostaną dodane do koszyka zakupowego. Następnie, może dokonać dalszych zakupów lub kliknąć w przycisk „Zobacz koszyk”, a następnie kliknąć w przycisk „Przejdź do kasy” i sfinalizować zakup na kolejnej stronie.
Klient ma możliwość wpisania kodu rabatowego, jeśli taki posiada w polu o nazwie „Kody rabatowe”. Następnie, po wpisaniu kodu rabatowego i kliknięciu w przycisk „Aktywuj” cena odpowiednio ulegnie modyfikacji. Klient może też wpisać kod rabatowy w kolejnym kroku, tj. składania Zamówienia.
Klient może następnie przeliczyć koszty koszyka i przejść do płatności poprzez kliknięcie przycisku „Przejdź do kasy”.
Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w formularzach następujących danych:
-
imienia i nazwiska oraz opcjonalnie nazwy firmy,
-
adresu (kraj, ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto),
-
numeru telefonu,
-
adresu e-mail,
-
akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenie okienka. Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia.
-
wyrażenie zgody na realizację Zamówienia przez Sklep poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”, który wskazuje na konieczność zapłaty za Zamówienie.
Klient może być zobowiązany wskazać swój adres ze względu na takie wymagania systemowe/informatyczne związane ze środowiskiem cyfrowym Sklepu.
Klient może także opcjonalnie złożyć uwagi do Zamówienia.
W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru co do formy płatności za zamówione Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe, z obecnie dostępnych w Sklepie.
W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, jak również co do formy płatności.
Klient, dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty.
Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego regulaminu.
Klient dokonuje zapłaty poprzez wybór jednej z formy płatności, dostępnej w Sklepie, a następnie dokonuje wpłaty.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nierealizowania Zamówienia, a tym samym jego usunięcia w przypadku:
-
nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza Zamówienia (brak wszystkich danych potrzebnych do realizacji Zamówienia),
-
nieotrzymania wpłaty w terminie 3 dni od złożenia Zamówienia (w przypadku wyboru opcji płatności przelewem).
§7 CENY TREŚCI CYFROWYCH, USŁUG CYFROWYCH I FORMY PŁATNOŚCI
Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT lub inne podatki, jeśli są wymagane przez przepisy prawa).
Sprzedawca nie stosuje mechanizmów indywidualnego dostosowywania cen w Sklepie na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych prezentowanych w Sklepie, wprowadzania nowych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, wycofywania Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także czasowego oferowania Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych nieodpłatnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego Treści cyfrowej lub Usług cyfrowych.
Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się. Szczegóły promocji zawarte są w jej opisie na stronie lub podstronach Sklepu albo w regulaminie danej promocji.
W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie danego Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
Jeżeli Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe są oferowane do sprzedaży w Sklepie internetowym w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tych Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych w sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
Sprzedawca nie korzysta z narzędzi zewnętrznych dostawców, aby zrealizować wymagania w zakresie cen, promocji i obniżek oraz ich prezentacji na stronie i podstronach Sklepu.
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Treści cyfrowe lub Usługi cyfrowe:
-
przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy za pośrednictwem systemu PayU – na przelewie w polu „Tytułem” prosimy podać co najmniej numer Zamówienia;
-
kartą płatniczą, za pośrednictwem operatora kart płatniczych PayU;
-
za pomocą PayU raty – Klient zostanie przeniesiony na stronę serwisu PayU w celu dokonania płatności na zasadach określonych przez serwis.
Sprzedawca nie oferuje przelewu tradycyjnego.
Do każdego Zamówienia wystawiany jest dowód zakupu tj. paragon lub faktura (imienna lub na firmę, jeśli zostały podane dane firmy i Klient zgłosi Sprzedawcy chęć otrzymania faktury w ten lub inny skuteczny sposób) w wersji elektronicznej, która zostaje przesłana do Klienta automatycznie, na co Klient niniejszym wyraża zgodę.
Jeżeli Klient potrzebuje wystawienia faktury VAT EU, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą podając swój numer Zamówienia oraz dane do faktury. W przypadku błędnego wystawienia faktury zostanie wystawiona faktura korekta.
§8 DOSTARCZENIE TREŚCI CYFROWYCH LUB USŁUG CYFROWYCH
Sprzedawca dostarcza Klientowi Treść cyfrową lub Usługę cyfrową niezwłocznie po zawarciu Umowy, chyba że coś innego zostało wyraźnie zawarte w opisie lub ofercie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej.
Treść cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Treści cyfrowej lub pobranie treści cyfrowej, zostały udostępnione Klientowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które Klient wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy Klient lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp.
Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Klient lub fizyczne lub wirtualne urządzenie, które Klient wybrał samodzielnie w tym celu, uzyskali do niej dostęp.
Sprzedawca przesyła Klientowi wiadomość e-mail, w której zamieszcza klikalny, aktywny link do Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej wraz z instrukcją, lub dostarcza instrukcję pobrania Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej (np. z poziomu Konta Klienta), a także możliwości systemowych.
W przypadku, gdy Klient poda nieprawidłowy e-mail, wpisze go błędnie albo nie zapewni warunków dostarczalności wiadomości e-mail zgodnie z Regulaminem, ponosi odpowiedzialność za brak dostarczenia Zamówienia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej. Zalecane jest, aby skontaktował się ze Sprzedawcą celem wyjaśnienia sprawy i doprowadzenia do dostarczalności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej.
§9 ZMIANY I AKTUALIZACJE TREŚCI CYFROWYCH LUB USŁUG CYFROWYCH
Sprzedawca przez czas dostarczania Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej dostarcza Klientowi aktualizacje i informuje o konieczności ich dokonania. Klient powinien dokonywać okresowych aktualizacji także urządzeń, z których korzysta, aby możliwe było korzystanie z Treści cyfrowych i Usług cyfrowych dostarczanych przez Sprzedawcę.
§10 NIEWYKONANIE OBOWIĄZKU DOSTARCZENIA
W przypadku, gdy Sprzedawca nie dostarczy Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, Klient wzywa Sprzedawcę do ich dostarczenia. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym wyraźnie uzgodnionym przez Klienta i Sprzedawcę terminie, Klient może odstąpić od umowy.
Klient może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, jeżeli:
-
z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy on Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej,
-
Klient i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Klienta, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.
§11 REKLAMACJE I RĘKOJMIA
Sprzedawca jest odpowiedzialny za zgodność Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową.
W przypadku braku zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową Klient może złożyć reklamację poprzez:
-
kontakt mailowy na adres: hello@karolinasip.pl
Reklamacja powinna zawierać dane pozwalające zidentyfikować Klienta, opis zastrzeżeń oraz żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
Sprzedawca udziela odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź zostanie wysłana na adres e-mail przypisany do Konta Klienta albo na adres e-mail, z którego złożono reklamację.
W razie braku zgodności Klient ma prawo do:
-
doprowadzenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z umową;
-
obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy – jeśli:
-
doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
-
Sprzedawca nie doprowadził do zgodności w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności,
-
brak zgodności występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić do zgodności.
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca może zablokować Klientowi dostęp do Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych.
Sprzedawca ma obowiązek zwrócić Klientowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
§12 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
W związku z tym:
nie przysługuje prawo odstąpienia od zakupu Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych w Sklepie Karolina Sip Kreatywna Droga Życia.
§13 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW
Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl
Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości:
-
zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego;
-
mediacji przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej;
-
pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów;
-
skorzystania z platformy ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Sprzedawca nie wyraża zgody na korzystanie z alternatywnych metod rozstrzygania sporów, o ile nie jest do tego prawnie zobowiązany.
§14 PRAWA AUTORSKIE
Wszelkie materiały udostępniane Klientowi przez Sprzedawcę w ramach Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych objęte są prawem autorskim i przeznaczone wyłącznie do użytku osobistego Klienta.
Zabronione jest ich kopiowanie, modyfikowanie, udostępnianie osobom trzecim, powielanie, wykorzystywanie w celach komercyjnych bez pisemnej zgody Sprzedawcy.
§15 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie z ważnych powodów, takich jak zmiany przepisów prawa, zmiany techniczne, organizacyjne lub funkcjonalne Sklepu.
Zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych Klientów. Do zamówień złożonych przed zmianą Regulaminu zastosowanie ma jego poprzednia wersja.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności:
-
Kodeks cywilny,
-
ustawa o prawach konsumenta,
-
ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Regulamin obowiązuje od dnia: 1 stycznia 2023 r.